donderdag 23 oktober 2008

Afvalbakontboezeming

In onze zelfhulpgroep voor Anonieme Afvalbakkenliefhebbers, deze keer een ontboezeming van de heer HJ te T.

Beste Kaco,

Mijn blikveld op straat is tegenwoordig een andere dan voorheen. Niet langer kijk ik frank en vrij om me heen, nee, tegenwoordig zijn mijn blikken zoekende. Zoekende naar vuilnisbakken in het straatbeeld. Zo ook mijn boodschappenritje richting Textielstad Zuid. Rode punten overal in het stadslandschap. Bammesbakken en zelfs een MegaBammesbak. Wat een verschrikking, ik zeg niet langer vuilnisbak, nee, ik leer langzamerhand de bakken bij hun productienaam. Erger nog, ik moet ze vastleggen in digitale pixels omdat ik van mening ben dat de wereld op de hoogte gebracht moet worden van dit verschijnsel. U merkt het, ik ben mijn onschuld verloren.

Met vriendelijke groet, HJ

1 opmerking:

Anoniem zei

Geachte heer HJ,

We leven intens met u mee.
Bij de volgende AA bijeenkomst krijgt volop ruimte om uw gevoelens en ontboezemingen met de groep te delen. Deze bijeenkomst zal zaterdagmiddag plaatsvinden op het Damrak te A'dam.