zaterdag 10 januari 2009

Geestverschijningen in Koekstad?

Iets mysterieus gebeurde gisteravond, toen we winterfoto's maakten in het Worpplantsoen. Foto's 1 en 2 zijn gemaakt met nachtstand.

Foto 3 en 4 zijn gemaakt met flits. Toen we thuis keken bleken er doorzichtige gedaanten op de gevoelige plaat te zijn vastgelegd. In het park was ons al de koude wind opgevallen die langs ons gezicht blies... Is er dan toch meer tussen hemel en Koekstad? Wie kan dit mysterieuze fenomeen verklaren?



NB: deze foto's zijn 100% niet gefotoshopt.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach dat is gewoon Ton ten Hove's polaire luchtstroom, geen reden tot zorg...maaruh, zoals je hoort te twijfelen aan alles wat Ton zegt: wat zegt Char ervan?

padlip ('t worden al echte woorden!)

Monica zei

Hoi Coen,

ik kijk altijd op je echte blog hoor! Probeer mijn hyvers ook te verleiden om dat te doen, maar dat lukt niet altijd. Ik heb gisteren ook weer supermooie foto's gemaakt op de Wilpse Dijk en bij de Singel. Koekstad is echt favoriet :)
Zit nu een tikkie te balen, ben vanmorgen uitgegleden toen ik mijn ruiten aan het krabben was en hebe een zeer zere knie... Grrrr

Anoniem zei

Whoehoe... spooky!

harm job zei

Jullie adem? Mist, door flits vastgelegd? Twee dolende geesten, tenslotte zijn er in het park wel eens mensen vermoord...

bionine

zilvervis zei

Spookervaringen bestaan in elk geval. Dit incident in de Koekstad zegt genoeg.
Voor meer informatie over geestverschijningen, lees mijn artikel 'Spoken' waarin ik parapsychologen interview en spookverhalen weergeef. Op mijn log, directe link:
http://zilvervis.wordpress.com/2010/10/12/spoken/

Hartelijke groet

Frank

Anoniem zei

Eng.