donderdag 1 juli 2010

Oranje leeft...

Hoe je het ook wendt of keert... Oranje leeft.
Dit laat de onderstaande foto wel weer heel duidelijk zien.
Dit prachtige prentje werd ons cadeau gedaan door Advocaatje Pleitmevrij (bijzondere vriend van HJ en goed gezelschap op feestjes) en natuurlijk willen we deze uiting van passie wel op onze blog. De tekst is ook veelzeggend:
HJ, wil jij deze fraaie plaat uit de school van Terror en Pain (de kids ;)) naar de kaco's zenden. In het kader van: wij hebben net zo'n hekel aan het voetbal! Gr, PMV.
Nou moeten we zeggen dat wij stiekem op onze eigen wijze best een beetje lol hebben van de voetballerij. Lekker toeristje spelen in eigen stad en de folklore opsnuiven. Bij de wedstrijd NL-Kameroen zat Kaco geposteerd op een terrasje op 't plein (waar geen tv aanstond) en hebben we oranjemode langs zien trekken. Eigenlijk hadden we zelfs het plan opgevat om voor het EK over 2 jaar petjes te laten maken met Kacokijk kiekt oranje (ofzo). Dan kunnen we ongegeneerd de kleurrijkste mensen kieken.

3 opmerkingen:

http://monicasmening.blogspot.com/ zei

Ik meld me aan voor zo'n petje. En beloof dat ik voor, na en tussen de wedstrijden heel veel foto's zal maken :)

DePim zei

ik ontkom er ook niet aan in mijn buurt et al
Maar straks ga ik zwemmen en dan is't bad lekker rustig!

advocaatje Pleitmevrij zei

hahaha er zijn er gelukkig meer die niks met voetbal hebben. Terror en pain gaan logeren bij opa en oma en wij gaan (dus) zondagavond samen de kijken of er echt geen verkeer op de snelweg is. ook leuk.