zaterdag 3 oktober 2009

ONTZETtend mooie mail...

Midden in de nacht werd er een mail gestuurd door neef Sleutelstad. Hij viert, net als de rest van Sleutelstad, dat ze ontzet zijn.

Gelieve mij eventuele schrijffouten in dit bericht te vergeven. Ik heb zojuist het aantal genuttigde alcoholische consumpties sinds mijn ziekenhuisopname verachtvoudigd, naar een redelijk conservatieve schatting.Weten jullie hoe gemakkelijk het is een papieren trechtertje te draaien en met behulp daarvan een heupflesje te vullen met genever? En hoe moeilijk dat is bij hervulling? Enfin, ik ga zo weer de kermis op, waar ik mij uitstekend vermaak met het ondergaan van de stemming en het waarnemen van de daar aanwezige mensen, inclusief mezelf.


Neef, bedankt voor de praktische info over het schenken van genever in een papieren trechtertje en de prachtige poƫtische mail. Verder een heel fijn weekend gewenst.
Het klinkt geweldig!

1 opmerking:

harm job zei

We moeten Neef ontzetten!

destuae