dinsdag 30 december 2008

Kerstwondertje

Een laat kerstwondertje is vanmiddag verricht door een onbekende Turkse kapper in Sleutelstad. Met drie knippen regelde hij iets waar wij al jaren over zeurden. Hier is het e-mailverslag van Neef Sleutelstad en een vóór/na-foto:

Na een ochtend vol verrichte klusjes liep ik vanmiddag door de stad, en besloot
om meteen punt 8 van mijn lijstje ook maar af te handelen.
Het fijne van een Turkse kapper is dat-ie niet huiverig is voor baarden. Het Turkse ideaal voor een nette baard blijkt evenwel iets af te wijken van het mijne en ik stond wel even te kijken toen ineens tweederde van mijn baard op het laken lag. Het is even wennen, je ziet nu ineens weer de vorm van mijn hoofd.
Enfin, kijk zelf maar... :-)


Inmiddels hebben we begrepen dat er door onze favoriete tante hééél enthousiast is over dit wondertje.

3 opmerkingen:

Juul zei

Rob, dat ziet er goed uit!

groet Juul

harm job zei

een nieuwe man!

dophy

Anoniem zei

heeft ie al die tijd onder dat haar verscholen gezeten? strak werk!

stisdi