donderdag 3 juli 2008

Afvalbakken en stelten

Pas vrijdagavond begint het officieel, maar Kacokijk kan nu alvast een tipje van de sluier oplichten: Deventer op Stelten is de aftrap voor het nieuwe Koekstadse afvalbakkenevenementenbeleid!
Op het terrein van het plaatselijke buurtbeheerbedrijf is deze week hard gewerkt om alle evenementencontainers te voorzien van stickers en feestelijke vlaggetjes. En natuurlijk onder het toeziend oog van DSF-corryfee Jos (die natuurlijk ook een eigen website heeft).
En om alles aan het volk kenbaar te maken is er ook een reusachtige promotiecampagne in gang gezet.
Dus kom dit weekeinde naar Deventer op Stelten en geniet van al die mooie rooie evenementenbakken!
Eeehh, leuke acts bedoel ik. Natuurlijk.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, Coen! De foto's zijn ontzettend leuk, met al die rode bakken. Het stuk in de krant was ook perfect.
Ik ga zondag om 14 uur voor DTV. Ik had het verkeerd begrepen, dacht dat ze een nieuwsitem wilden filmen over de rode containers. Maar het is Afval Apart, dus ik doe het gerust...

Heel veel succes met MegaBep!
Nicole

Anoniem zei

Ha die Coen leuke foto maar eigenlijk is het zo als jij je zelf op een foto ziet kan het altijd mooier zou het een ander wezen dan vindt je hem geweldig maar oke hij is leuk ik dacht eerst nou het wordt weer een foto om niet aan te zien eerlijk is eerlijk deze foto van mij is wel leuk met al die Containers.
Zeg kan je mij die ook toesturen doe maar gewoon op de E-mail van Cambio van mij.
Alvast bedankt.
Jos

kacokijk zei

En zo is het maar net Jos. De foto's zijn onderweg!