donderdag 26 juni 2008

Gastblog van Juul

Het blogbericht Schot voor open doel... was bij Juul een beetje in het verkeerde keelgat geschoten. Vandalen en graffiti zonder meer op één hoop gooien kan natuurlijk niet. En ze kon het bewijzen ook. Daarom vandaag een gastblog van Juul.

Ik wil wel een kleine nuance aanbrengen. Je heb voetbalsupporters oftewel "hooliganzen"/voetbalvandalen en je hebt graffitispuiters die erg mooie dingen kunnen maken. Als je deze K#ttekening graffiti noemt, beledig je de echte graffiti-kunstenaars. Kijk maar eens hier: Bas een paar jaar terug in actie en een hele coole Elvis.


O ja, speciaal voor de afvalbakkenontdekkingstocht heb ik nog een foto van een strakke bak, ik ken hem nog niet en volgens mij is hij ook handgemaakt (aan de lasnaden te zien). Hij staat langs de waal bij Beuningen. De kwaliteit van de foto is wat minder, ik heb 'm met mijn mobiel gemaakt. Groet, Juul

3 opmerkingen:

harm job zei

tsjonge, net online en dan al gastbloggen? kaco maakt het wel bont.

kacokijk zei

En we hoeven er niet eens om te vragen. Worden zo maar spontaan aangeboden! Daar geven we graag de ruimte voor. Wil meneer soms ook een keertje?

Anoniem zei

tja, als je iets zinnig te melden hebt, dan heb je dat zo voor elkaar! Ik zal niet te vaak iets melden, want dan gaat t waarschijnlijk meer mijn blog worden dan die van Kaco ;-)

Groet Juul