dinsdag 5 mei 2009

Co terug uit Egypte

Ka en Co zijn afgelopen anderhalve week gescheiden geweest. Terwijl Ka naar haar zus in Stokbroodkaasenwijnland ging, vertrok Co naar piramidediareeland. Het werd een indrukwekkende tocht. Niet alleen door het zien van de vele beroemde historische bouwsels, maar ook door de kennismaking met een land en cultuur die zo anders is dan de onze. Co heeft veel foto's gemaakt om dat allemaal vast te leggen. Zo veel, dat we het hier niet allemaal kunnen presenteren. Daarom komende tijd een paar selecties. Maar we beginnen met de toeristische trip: Co op beroemde plaatsen.

2 opmerkingen:

Lin zei

Wauw Co!! Zo te zien heb je veel gereisd en heel veel gezien. Beetje jaloers wel! Behalve dan op dat bed en de diarRee (jaja, met twee r-en ;-) ).
Overigens heel knap hoe jij op bijna elke foto hetzelfde gezicht trekt!

Monica zei

Oh Coen, zó'n mooi land. Ik wil er zo weer heen.
Ik heb dus niet in de gaten gehad dat je wegging (oorzaak: scheiding Assenstraat/D'veenseweg)en je geen goede reis gewenst. Schaam me diep. Maar je hebt het wel fijn gehad zie ik. En Katja ook begrijp ik uit de blogs. Hoe vond je het Egyptisch museum? Wij vonden het hilarisch!
Ik wil graag een keer je foto's zien!

Monica