dinsdag 21 april 2009

Spannende post...

Vanavond lag er spannende post op de deurmat. Met een keurig geschreven brief die toch wat vraagtekens oproept. Inmiddels is Kaco een half leven gelukkig bij elkaar, tevreden en geen probleem met een studerende man of toch?!? Een bijzonder Kaasstads duo heeft in ieder geval de oplossing?!? Of Ka erin trapt?
We hebben een beetje een Kaandorps Wehkamp gevoel...

Komende week gaat Ka natuurlijk wel de post in de gaten houden. En er is niets ondertekend dus...De film die Ka behoort te recenseren om haar leven weer op orde te krijgen laten we nog maar even liggen voor als het Kaastadse Kwartet weer komt buurten. Kunnen ze ook meegenieten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hee Deventer Koekjes,

Tof dat ik op de site sta, misschien kan ik binnenkort gegoogeld worden!!!! Dat is mijn grote frustatie, Hans kun je wel googelen ik niet.
Op mijn 4e ben ik voor het laatst op de kaasmarkt geweest. Ik vind die verwijzin eigenlijk niet passen. Ik ga nadenken over een hippere benaming voor ons. Bijvoorbeeld de kernkoppen (we wonen dicht bij Petten).

groet Maaike

Unknown zei

Lekkere brief, dat trapt toch niemand in? €3500? Klinkt als een poging art.326.

sorncyc